door Sil de strandjutter » zo 04 apr 2004, 16:37
Op 1 april j.l. vanaf ongeveer 15.00 uur ging de aex koers met sprongetjes van 0.03 omhoog hetgeen ik na 18.00 waarnam, toen een koers van 515 werd aangegeven. E.e.a. is natuurlijk vreemd, en deze vreemde gang van zaken was ook te zien in TWS van Interactive Brokers. Ik heb tot nu toe geen idee wat hiervan de oorzaak is, alhoewel het met i april te maken kan hebben. Ik heb extra gecontroleerd op virussen, maar de volledig opgedateerde scanner heeft niets kunnen vinden!!!
kAN IEMAND HIEROVER IETS ZEGGEN?
N.B. de dag ervoor namelijk op 31 maart hield de koersfeed van IB-TWS op, d.w.z. tot ongeveer 15 uur had ik nog koersen, daarna moet TWS er mee zijn uitgescheiden.
Ik had toen TWSStart (van gehoord en op het forum nagelezen) wel in gebruik, maar die heeft het geheel ook niet weer opnieuw op kunnen starten. Dat programma heeft een paar dagen gewerkt, waarna ik het niet meer goed aan de praat kon krijgen en ik het uit heb geschakeld. (Je weet maar nooit wat zo'n programmaatje doet en of de ontwerper er niet iets minder fraais mee voorheeft. Je moet dus om het programmaatje te laten werken wel je wachtwoord e.d. ingetikt hebben in het programma!!!!! HUIVER)