door Sil de strandjutter » vr 03 jan 2003, 20:13
Portefeuille beheer.
Bij mijn boodschap / vraag van gisteren wist ik nog niet wat ik nu weet. Het deleten van regels in het portefeuille beheer geldt niet voor aandelen e.d. maar voor opties, zie onder.
Bij het inbrengen van mijn bestaande portefeuille stuitte ik op een aantal gevallen / moeilijkheden.
1 ?Afdrukken:
? Bij het pull-down menu is het afdrukken grijs en werkt niet.
? De icoon wordt echter wel getoond en werkt ook!
2 ?Verwijderen Del:
? Verwijderen in het pull-down menu is grijs bij alle ingebrachte regels betreffende opties. ?Ook het min-teken icoontje blijft dan grijs; ook de delete knop werkt bij opties ook niet. ?
3 ?Wijzigen:
?Na het aktief maken (= geel maken) van een regel en het wijzigen indrukken (hetzij pull-down menu, hetzij rechter muis knop) komt het venster Transactie bewerken op, echter alle in de betreffende regel getoonde zaken worden dan niet in het venster waarin de wijzigingen moeten worden gemaakt gemeld, bij aandelen alleen de naam van het betreffende aandeel; bij opties wordt niets van betreffende optie aangegeven. Bijna alles moet dan weer opnieuw worden ingevuld.
4: ?Importeren
?Een portefeuille kan wel worden geexporteerd, waarom niet geimporteerd?
?Zelfs niet de portefeuille die eerst is geexporteerd (om eventueel in wordpad iets te veranderen).