door Henry » ma 21 okt 2002, 22:31
acp: Mag ik even zeggen dat als je geen negatieve opmerkingen in dit forum wil horen dat mij dat aan een struisvogel doet denken ?
Je zou juist blij moeten zijn dat iemand dit soort dingen, zelfs al is het (nog) niet onderbouwd omdat robert duidelijk geen ervaring met vestics heeft, hier aangekaart worden. Anderen kunnen dan eventueel ook van harte melden dat het juist helemaal perfect is.
Over traag: P4-2000 256mb WinXP 32mb grafische kaart.
Voorbeeld: Als ik Vestics minimaliseer en daarna weer van de taakbalk activeer duurt het 6 seconden voordat er 2 EOD grafieken en het lijstje met AEX aandelen op mijn scherm staan.
Voorbeeld: Het opvragen van een EOD grafiek duurt 4 seconden voordat die op het beeld staat.
Mijn conclusie, ja, vestics is traag en nee, ik heb geen historische aparatuur.
En zelfs al zou mijn aparatuur historisch zijn, dan vergelijk ik nog altijd met andere programatuur die ook op diezelfde historische machine draait.
Dit forum is mijns inziens dus ook bedoeld voor negatieve kritiek, zo lang alles maar netjes en beleefd blijft. Robert meld netjes dat hij het van horen zeggen heeft. Niks mis mee.
Dat de makers melden dat er verbetering gaat komen, dat is fantastisch. Echter, hoe vervelend ook voor de makers, het gaat nooit in het tempo waarin de gebruikers dat graag zouden zien. Of dat aan de gebruikers ligt of aan de makers, die conclusie is wellicht voor elke gebruiker weer anders. We zullen zien.
Succes allemaal.