door Arjen » wo 24 okt 2001, 21:07
Heb onderstaande mededeling ook reeds middels e-post gezonden. Leek me echter interessant het hier even te melden:
Quote:
Zoals ik ook reeds op de HCC bijeenkomst heb laten weten ben ik zeer geinteresseerd in het gebruik van de QQS-Teletekst kaart met het Vestics programma.
Misschien ten overvloede laat ik u weten dat betreffende kaart zeer goed werkt met teletext en het binnenhalen van koersen van diverse zenders.
Aanvankelijk gebruikte ik bij de kaart het programma TBI, maar dit programma werkt uitsluitend onder MS-DOS, daarom overgeschakeld naar Traders Office, een programma dat door Frans van Haandel, maker van de QQS kaart, werd voortgezet nadat de ontwikkelaars van het programma het af hadden laten weten. Aangezien het voor Frans geen hoofdzaak was en het verder ontwikkelen en bijhouden van het programma nog al wat werk met zich meebracht zit het programma nu in een phase van overname! Deze toestandduurt inmiddels al geruime tijd. Ik heb er echter niet echt vertrouwen in en ik denk met mij meerdere QQS-kaart-Traders Offices en TBI gebruikers.
Gezien het bovenstaande ben ik overtuigt dat met mij diverse QQS-kaart gebruikers zeer geinteresseerd zijn in het Vestics beleggings-programma-abonnement in samenwerking met de QQS kaart.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Unquote