door zjostwee » ma 27 okt 2003, 21:21
Jammer dat de discussie over handelssystemen verzand in een discussie over lid worden bij een "gesloten" club. Wat worden de actieve mensen er slechter van dat er 144 anderen gekeken hebben en er maar 6 reacties zijn geweest. Moet je daarom gaan afzonderen. Blijf ?het Forum trouw en probeer zelf voor een positieve bijdrage te zorgen die over het onderwerp gaan.
Hier mijn bijdrage:
Tot voor een maand was ROCEMA zeer betrouwbaar . Ik ben nu ook diverse andere wegen aan het bewandelen. Ik heb de EMA 5,13,20 op dag grafiek uitgetest heb eveneens dit op de 85 minuten grafiek gedaan. ?Met daaronder een stochastics van 9/3/3 ?en/of 14/3/3 . Voor kort werk gaat dit redelijk goed. Aleen zou e.e.a. verbetert kunnen worden door het in Vesticode om te zetten maar helaas lukt me kleine stukjes al wel maar ingrijpende programma's nog niet
Joop, als nu eens ieder een soort van inventarisatie houden bij de 144 mensen die gekeken hebben en hen vragen waarop men beslissingen neemt tot koop of verkoop. Dit zou kunnen ?zijn op basis van adviezen van bijvoorbeeld Beursbox, ?Beursgorilla, de optiebreken..of de optiespecialst .. ... of hoe ze ook allen mogen heten of op een zelf gekozen wijze. En als men daarbij dan tevens een winst of verlies % aangeeft , kan daar ieder een lering uittrekken en kunnen ook die mensen deelnemen aan dit soort discussies. ?Wat denk je ??
Jos
Laten we het goede initiatief van Joop navolgen
PS. Ik ben nog dagelijks bezig om een goed werkend handelssyteem voor deze markt te vinden. Indien ik zo ver ben zal ik mijn bevindingen zeker op dit forum vermelden.